Reklamácie

V prípade, že tovar, ktorý ste od nás dostali, je poškodený alebo nefunkčný, postupujte podľa reklamačného poriadku. Vrátenie tovaru z dôvodu odstúpenia od zmluvy je popísané v bode 6. Obchodných podmienok.

REKLAMAČNÝ PORIADOK

Výrobky, na ktoré sa vzťahuje právo uplatnenia reklamácie musia byť odovzdané na posúdenie ihneď po zistení závady, musia byť čisté a s náležitými dokladmi a popisom závady, prípadne označeným miestom závady.

POŠKODENÝ TOVAR

  • Zásielka, ktorá prejavuje akékoľvek známky poškodenia, nepreberajte.
  • Hneď pri preberaní tovaru od prepravnej spoločnosti si starostlivo skontrolujte tovar.
  • V prípade že bol tovar poškodený, hoci jeho obal bol neporušený, je potrebné túto skutočnosť čo najskôr oznámiť buď prepravcovi alebo našej spoločnosti.
  • V prípade že reklamáciu prevádzate osobne, na jednej z našich prevádzok, obsluha vám vydá reklamačný protokol, ktorý si odnesiete so sebou.

NEKOMPLETNÝ ALEBO NESPRÁVNY TOVAR

  • Hneď ako zistíte akýkoľvek problém s tovarom ktorý ste si objednali (tovar je nesprávny alebo nekompletný), čo najskôr nás kontaktujte prostredníctvom emailu eva@chefgroup.sk  alebo na tel. čísle  +421 48 234 558, kde sa danú situáciu budeme snažiť vyriešiť k spokojnosti obidvoch strán.

LEHOTA PRE VYBAVENIE REKLAMÁCIE

  • V prípade že ste spotrebiteľ, reklamácia bude vybavená najneskôr do 30 dní od jej podania.
  • Peniaze vám budú vyplatené priamo na jednej z našich prevádzok, alebo vám budú zaslané na účet a to najneskôr do 30 dní od doporučenia odstúpenia od kúpnej zmluvy.

Ako postupovať

V prípade reklamácie môžete zvoliť dve možnosti, postupujte podľa popisu nižšie: Zašlite výrobok na adresu - Košická 58, Bratislava 82108. Preprava je hradená stranou predávajúceho. Zásielka musí byť kompletná (vrátane príslušenstva a všetkej dokumentácie) a v stave, v akom ste ju prevzali pri dodávke. K tovaru priložte doklad o kúpe. Vždy prosím použite baliaci papier či kartón, tak aby nemohlo počas prepravy dôjsť k polepeniu, popísanie či inému znehodnoteniu pôvodných obalov. Neposielajte tovar na dobierku, v takom prípade nebude tovar prevzatý. Odporúčame Vám tovar poistiť. Ihneď po obdržaní tovaru obdržíte reklamačný protokol. Tovar musí byť pre prepravu riadne zabalený, tak aby nedošlo k jeho ďalšiemu prípadnému poškodeniu. Chybný alebo poškodený tovar bude vymenený alebo bude vrátená kúpna cena. K tovaru musia byť priložené všetky listiny, ktoré nakupujúci s tovarom obdržal, teda napríklad paragón, záručný list a iné. Predávajúci nepreberá zodpovednosť za škody vyplývajúci z prevádzky produktov, funkčných vlastností a škôd z neodborného používania produktov, rovnako ako škôd spôsobených vonkajšími udalosťami a chybnou manipuláciou. Na závady tohto pôvodu sa nevzťahuje ani poskytnutá záruka. Tovar je z hygienických dôvodov na reklamáciu prijatý len riadne vyčistený. Ak výrobca poskytuje záruku dlhšiu, je uvedená pri tovare v katalógu. U zamietnutých reklamácií môžu byť účtované náklady na reklamačné konanie a manipulačné poplatky. O vybavení reklamácie budete informovaní e-mailom, prípadne telefonicky. Rovnako ako pri dodaní objednávky budete informovaní o expedícii balíka a termíne doručenia.

Prihláste sa prosím znovu

Ospravedlňujeme sa, ale Váš CSRF token pravdepodobne vypršal. Aby sme mohli Vašu bezpečnosť udržať na čo najvyššej úrovni, potrebujeme, aby ste sa znovu prihlásili.

Ďakujeme za pochopenie.

Prihlásenie